Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.12.2006 20:11 - Студена като сладолед...но също така и лесно се разтапя
Автор: mrunkalka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 1822 Коментари: 0 Гласове:
0



Писна ми да съм силна. Омръзна ми. Ето днес за пореден път се псувам наум и за пореден път си обещавам, че повече няма да е така.
Омръзнаха ми нощите пропити с водка, мъжките погледи и събуждането ми в чужди легла. Омръзна ми.
Мога да спя с теб. Мога да те накарам да скимтиш от удоволствие. Мога да те накарам да крещиш името ми. Мога дори само да те побърквам и да те карам да ме искаш още повече от всякога. Мога. И го правя. Но вече не искам.
Мога да те обичам. Всъщност мога да те накарам ти да ме обичаш. А аз мога да те накарам да повярваш, че изпитвам същото. Но аз не го правя. Дори не те харесвам. Ти си просто поредния. Не си различен за мен. Но аз съм различна за теб. Защото ме обичаш. А аз теб не.
Мога да ти вярвам. Ти ми вярваш. Всъщност, аз нямам доверие на никой. Но знам, че искаш да се чувстваш специален и те карам да видиш, че ти вярвам. А защо искаш да ти вярвам? За да се чувстваш специален? Вярвам ти....само че, не вярвам в себе си, че мога да повярвам. Значи не ти вярвам.
Мога да те излъжа. Всъщност, аз даже го правя. Но ти не знаеш. Зная, че и ти ме лъжеш. Но знам, че го правиш, защото ме обичаш. За да не ме нараниш. Но аз те лъжа. Не от обич. А защото искам.Спестявах ти истините. Но вече няма да го правя.
Може да си единствен. За мен единствен е само баща ми. Няма как да имам друг. Но ти не си единствен. Имала съм толкова много като теб. Всичките са мислели, че са такива, каквито ти си мислиш, че си. Но всеки път, когато ме питаш дали си едиствен се сещам поне за 10 човека, които искат да са единсвени в живота ми. Ти не си. Ти няма да бъдеш.
Може да имам нужда от теб. Но знаеш ли, нямам. Нямах нужда от теб, когато се появи. Нямам и сега. Няма и да имам. Обещавам. Все се справях сама. А пътите, когато се правех, че имам нужда от теб, бяха...хм, да, от скука. Но ти имаш нужда от мен. Аз нямам.
Може да съм сама. Но не съм. Никога не съм била. Не съм и самотна. А ти ще бъдеш. Ти ще бъдеш като всички. Ще ме помниш. Няма начин да ме забравиш. Знаеш ли защо? Не, и аз не знам.  Но знам, че ще е така. Защото не се различаваш от другите. Не ме познаваш. Не знаеш какво обичам. Нито знаеш мечтите ми. Не мислиш. че имам сърце. Не мислиш, че съм човек. За теб...за теб аз бях някоя, за теб аз бях твоя. Но вече не мога. Бях студена към себе си....Но искам да се влюбя, не да обичам.... Не бъди ти...но искам някой, който да разтопи ледената обвивка на сърцето ми. Не искам повече така.


Тагове:   сладолед,


Гласувай:
0



Следващ постинг
Предишен постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mrunkalka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38136
Постинги: 10
Коментари: 37
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031