Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.11.2006 19:57 - Мразя нещата да са такива, каквито са
Автор: mrunkalka Категория: Лични дневници   
Прочетен: 995 Коментари: 0 Гласове:
0



Времето днес е ужасно. Не мога да го променя. Още един повод да мразя нещата да са такива, каквито са. Та за времето...адски ми скапва настроението, почва да ме боли глава, съответно ми се прецаква целия ден. Едно на ръка, че допълнителните фактори, които ме изнервят са на лице и днес. Та в този не така прекрасен ден за пореден път осъзнах, че французина, който ми се води преподавател и трябва да ме научи на причичките и нравите на французите е пълен идиот. Изнерви ме това, че аз съм даже по грамотна от него на френски. Полудях.
Хм...какво още не ми е наред днес. Осъзнах, че хората критикуват и са готови да вдигнат скандал, още преди да са чули фактите и причините. Цял ден не си говоря с Диденцету, защото вчера съм пила кафе с някой, който си била харесала. Алоу, не знаех, че е подсъдно това. Пък и на всичкото отгоре той ми се обади!
И си мислех цял ден днес:"Леле какви сме и хора и ние". Можем да се скараме с човек, на който държим заради друг, за който не ни пука. Дефакто с момче. Ма тя ми е толкоз добра приятелка, че ако аз искам един мъж, ще й го давам на нея! А дали тя ще ми го даде на мен? Хм, добре, че си падаме по различни мъже. Иначе....
Пък и верно аз как си избирам приятелките...Да си падаме по различни мъже. Много интересен факт. Веднъж преди много години станаха някакви разногласия и се скарах с една приятелка, щото "тя първа си го била харесала", а защо аджеба момчето се обаждало на мен. Ми аз откъде да знам!?
Пък и да....за какво...аз искам само един човек да ми се обади, а той не го прави и няма да го направи (може би защото ми няма новия номер, заблуждам се :().
Въобще понякога нещата защо са такива, каквито са....И най-лошото е, че не можем да ги променим...или по специално аз!


Тагове:   Нещата,   КАКВИТО,   МРАЗЯ,


Гласувай:
0



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: mrunkalka
Категория: Лични дневници
Прочетен: 38223
Постинги: 10
Коментари: 37
Гласове: 39
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930